Mucizemduru Samed 35 haftalık olacağız biz de yarın kızım var 1 hafta önce 2500 gr di çarşamba kontrol var heycanla bekliyoruz birde aşağıda galiba yada kanala girmeye çalışıyor sizlerde nasıl durum kizlar
Busrademiir Samed 33+2 olduk kızımla, en son 30 hafta zamanı gittim 1800 kilo idi daha da gitmedim randevu zamanına vat kilosu kaç oldu bilemedim merakta ediyorum. Nst başlayan var mı aranızda kızlar?
NurayErguden Samed yarın 35 haftalık olcaz geçen hafta 34 haftamın içinde gitmiştim doktora 2725 gr olmuşuz benim ki baştan beri çok hareketli değildi sakin bi bebek olucak sanırım 😃😃
hacerhacer 35haftalik oluyoruz yarin ikinci oglum olacak insallah iki hafta once 2300gr dı galiba bakalim🤗💙💙💙
hacerhacer Cansutkk ya benimki normalde de cok hareketli bir bebek degil hareketlerinde herhangi bir degisiklik yok herzamanki gibi🤷♀️
Merveegazann 35+5 olduk bugün geçen hafta 2750ydik iki gün sonra kontrolüm var bakalımm kaç oldukk🙈 sonn 31 günn oğlumlaa💓
Beyzamete Cansutkk evet bende yavaşladı daha çok karnımda yüzüyor yani karnım eğilip bükülüyor gibi oluyor. Doktoruma söyledim herşeyin yolunda gittiğini söyledi. sanırım yeri daraldığı için eskisi kadar hareketli değiller 🌸
Ballilokmasi Kızlar ben de varım 32+0 da gittim 1800 gr çok mu küçük neler yapabilirim? İnşallah prensesim olacak benim de
Betl42 Ballilokmasi bende 32 de gittiğimde 1.800 dü doktor karın bölgesi zayıf demişti şimdi 33+1 im ne kadar oldu bilmiyorum
Deletedmom308 Ballilokmasi bizimki 31+1 de 1600 civarı çıktı. Tam iki hafta öncesi 1400 dü. İki hafta da 200 gram almış sadece boyu da kısaydı :(
Mervenin Ballilokmasi benimkide seninkiyle aynı kilo senin haftandayken canm dr normal diyor ama burdaki beneklerin kilosuna bakınca benmde moralim bozuluyo
gulsahela Ballilokmasi benim kızımda 1900 kilosu 33. Haftadayız doktor normal diyo ama bakıyorum bu haftalarda herkesin daha fazla
Samed Ballilokmasi bende daha azalmadı tepeyi masallah 😀doktor hareketlerin takip et söyledi kıpır kıpır olmali🙄bende sin zamanlar haraket azaliyo diyo bilyordum
Yenianne10 Busrademiir 34 haftalikken girdim canim Nts'ye yarin 35 haftalik olucaz insallah 13 de tekrar gidicem bakalm vajinal muaneyi kacinci haftada yapiyolar bilgisi olan ?