ben 3 eylül de hamile olduğumu öğrendim 8 eylülde betam 330 10 eylülde 608 çıktı doktora gittim kontrole bebek ve kese oluşmuş bebek nokta kadar bişeydi 10 gün sonra tekrar gittim ultrason fotoğrafında olduğu gibiydi ama henüz kap atışı belli değil dedi doktor o günde 4 ekimde nolur nolmaz diye beta verdim betam 17220 çıktı buraya kadar her şey normal ama 12 ekimde koyu kahverengi siyahımsi akıntılarım olmaya başladı ara ara ve çok az miktarda hala devam ediyor 15 ekimde gece 2 doktora gittim ikisi de boş gebelik dedi bebek yok dedi yani ben anlamıyorum var olan bebek nereye gitmiş olabilir kanama geçirmedim düşük olmadı bu durumu yaşayan var mı?