zeynep1082 ben de 2 kasımda 45 le öğrendim 3 kasım 109 ,5 kasım 456 , 7 kasım 1653tü ne güzel ilerliyor diye seviniyordum ama bugün sol kasıkta ağrı ve kanama oldu hcg 1626 geldi , kimyasal gebelik dendi yavaş yavaş düşüşünü takip edicez artık, ilk gebeliğimdi inşallah en hayırlı zamanda tekrardan nasip olur