anneyim01 Yerleşme kanaması görenlerin bebekleri genellikle erkek oluyormuş ne kadar doğru ben hiç yaşamdım kızımda zatende Erkek bebegemi Öz bişey bilmek istyorum ☺️
Busraaaakkk anneyim01 Böyle şeylere inanmayın nolur, araştırın okuyun bilgilenin. Erkek bebeğe özgü şey nasıl oluyor Allah aşkına 🤦🏽♀️
anneyim01 Mervekaram22 anldım cnm Ömrü uzun olsun paşanızın Bir Kızım var İkinciyi deniyoruz Erkek olr inşAllah En güzelini Allah bilir tabikide ☺️
anneyim01 Busraaaakkk Bende inanmam glm nırmlde ama cevremdeki bazıların Lekesi olunca Erkek denmiş Doğrdularda Ben mesela Ye Ekşiyi Doğur Ayşeyi söylemine de inanmyorum Kızım da Hep Tatlı yedim mesela
Busraaaakkk anneyim01 Şu ana kadar canım hep eksi şeyler istedi bebeğim de erkek, o bence de inandırıcı değil
Musilk-1 anneyim01 iki kızım var ilkinde üzerine adet oldum ikinci iki gün lekelenme oldu alakası yok canım
aybike2212 anneyim01 ben ilk hamileliğimde yaşadım ama kızım oldu şuan 7+1 deyim yaşamadım bakalım bu ne olaak