Nilpekan Merhaba, ilk defa bu testi yapıyorum. Şu an 5.günüm kontrol cizgisine biraz yakin rengi ama henüz yumurtlama degil sanırım bugünü degerlendirmelimiyim en son dün degerlendirdik. Yorumlarınız nelerr (https://mutluresim.com/images/2025/10/17/XNr3zM.jpg)
Busraaaakkk Nilpekan Her gün bu kadar test yapmanıza gerek yok ki, sadece piki yakalamak için pike yakın olan gün 2 kez yapılabilir. Pike yakın olan günü de değerlendirmeyi ihtimal etmeyin. Ben pik öncesi ve pik günü hamile kalanlardanım naçizane önerimdir
Bir1kelebek Nilpekan şöyle belirtiler olabilir kasıklara batma yada en yaygın belirti olan yumurta akı gibi akıntı
Busraaaakkk Nilpekan koyu gibi ama değil gibi oluyor anlıyorsunuz onu, çok açık kalıyor diğer çizgiye göre o gün ise en önemli gün oluyor
elessskaw Nilpekan bende ikinci çizgi silikti ama vardı. Şu an gebeyim 😄 ama her gün değil iki günde bir ilişki öneriliyor sperm kalitesi için.
elessskaw Nilpekan bana doktorum reglden sonra 2 günde bir yaparsan yakalarsın demişti. Yumurtlama civarında da testi yaptım dediğim gibi silik çıktı ikinci çizgi. İkinci denememizde oldu. Öncesinde de fenomom ve fenodad desteklerini kullanmıştık. Tavsiye ederim.