Arkadaşlar yaşadığımız yerde zaten bir hastane doktor problemi var çok gelişmemiş bir yerdeyiz , 4 aydır aynı doktora gidiyorum kliniği var , doğumu anlaşmalı olduğu hastanede yapacak. Doktorun girişteki sekreteri gerçekten problemli Nemrut bir kadın anlamadık . Normalde muayeneden sonra 10 gün içinde bir rahatsızlığım olursa o ücretsiz oluyor . 4 aydır ilk defa rahatsızlamdım geçmedi doktora gittik kadın niye geldiniz acile gidin dedi resmen . İşte doktor öğle arasına çıkacak bir şey varsa burda müdahale edemez zaten bilmem ne, randevusuz almıyoruz dedi , ki normalde randevu almadan gittiğimiz oluyordu para alacağı zaman gayette alıyordu bizi Sırf para vermeyeceğiz diye öyle yaptı eşim çok sinirlendi ne biçim suratsız kadın bu bir daha gitmeyecegız tutturdu ⅕ saat uzaklıktaki başka şehire gideriz diye yakında bir doktor Lazım desem de anlamıyor hangi doktora gitsek hepsi sorunlu aşırı pis umursamazlar