Happyanne_2baby Dil altı bir folik asit bugün başladım 7+4 kızlar yeni öğrendim gebeliğimi folatım düşük çıktı B12 de düşüktü doktor bunu önerdi sizce nasıl kullananınız var mı bu ilacı