Merhabalar bende maalesef gebelik şekeri çıktığı için şu an diyet ve ölçüm takibiyle sürecimize devam ediyoruz. Eczaneden lifechek marka ölçüm cihazı aldım çok yüksek ölçüm yaptığından şüphelenip komşumdan optima marka ödünç aldım. İkisi arasında 20-30 puan fark var. Bu iki markayı da deneyimleyenler varsa fikirlerinizi merak ediyorum.
Optimada 114 çıkan tokluk lifechekte 143 çıktı