Glnrgz ben erken doğum yaptım. 7 cm açılmam vardı 3 gün öyle bekledik müdahale edilmedi bebek küçük diye 4. Günün sabahı doğdu . O an doktorum zamanında doğan bebek olsa 7 cme suni verip bugün dıgurturım demişti . Stres yapma , yürüyüş yap merdiven inip çık hızlanır açılman , belki benim gibi hiç sancı hissetmezsin suyun gelene kadar