Merhabalar, dün ki muayenede bebek rahim ağzına 1 santim yakınlıktıydı. Doktor progestan versi. Erken doğum riskim var. Dün gece ve bu sabah fitil kullandım..Afedersiniz yoğurt kıvamında akıntım oldu. Bu akıntı normal midir? Mantar enfeksiyon falan mıdır?