bsrm çok teşekkür ederim inşallah ❤️ bence en büyük sorunumuz insanların kötü anılarına fazla denk gelmemiz, akışında giden insanlar oturup şöyle iyiydi böyle normaldi yazmıyor çünkü genelde bir problemi olan insan açıp yazmak istiyor e biz de bunları okuyoruz ne yazık ki ben hamileliği öğrenmeden önce okuduklarımla paniğim son 2 gündür. Ve bunları hamilelik planım yokken denk gelip okudum yani istemeden maruz kalıyoruz.