Simge_can55 kızlar ya Pcosum ama her ay düzenli günü gününe adet oluyorum em fazla birgün erken bir gün sonra olurum ama bu ay 4 gün geçikti havadanmıdır sizce
rabiasude Simge_can55 Simge_can55 Bende tam bahsettiğin gibi adetim düzenlidir 28 gün oldumu adet olurum şuan adetim 4 gün geçti test yaptım negatif çıktı ama hala adet olmadım ara ara regli gibi ağrı oluyo regli geçikmesi harici hiçbir belirtim yok
Simge_can55 tanemm19 yaptım ama adetimin 2. Gün gecikmesinde akşam yaptım ama çok su içmiştim acaba yapsam mı yapmasam mı diye düşünerek yaptım tek cizgiydi
tanemm19 Simge_can55 benim gecikmenin bir ve ikinci gününde testler negatifti 4. Gün çok silik bi gölge olmaya başladı belirtilerin var ise yarın sabah ilk idrarla bidaha test yap bakalım
tanemm19 Simge_can55 çok haklısın rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur inşallah en kısa zamanda kucağını doldursun inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin arattırmasın yarabbim
tanemm19 Simge_can55 ben daha kanda net sonuç alamadım canım çarşamba sabah sağlık ocağında kan verdim hala sonuç çıkmadı testlerde pozitif çizgi çıkıyor ama işte kandada bi öğrensem emin olacağım