Deletedmom_297 Zehramez34 gebelikte 10-15 arası normal dedi doktorum gebelikte bazı değerler nırmal insana göre esnetiliyor
3boysmom Zehramez34 10-15e kadar yüksek değil diye biliyorum yinede yanlış yönlendirmiyim🙏 benim 50 çıkmıştı çok fena bi enfeksiyon allah korusun dikkat edin kendinize
csadioglu Zehramez34 bende 166 çıktı :)) çok çok yüksek antibiyotik de yan etki yapıyor kullanamıyorum düşük yaparsın dedi hatta 1 ay dikkat ettim şu an 41 hala yüksek 5 olması gerekiyormus şimdiden dikkat et
csadioglu Deletedmom_297 bebek açısından zararı olur mu acaba böyle şeyleri o yüzden kullanmıyorum fazla