Rahim dinlendirme sürecindeyim kasımda transferim var bu ayı eşimle değerlendiriyoruz 2,3 günde bir bu şekilde rahim yorulur mu ? Opu sonrası 1 hafta sonra ilişki olabilir demişti doktorum regl oldum 1 hafta sonra ama regl bittikten sonra yine de 2,3 gün bekledim öyle başladım cinsel ilişkiye
Kasım için sorun teşkil etmiyor demi etseydi söylenirdi diye düşünüyorum sadece kafam da bu şekilde acaba mı diyorum