kızlar size sorum olucak şimdi ben eylülün 19 unda regl oldum gecikmeli bir regli cünkü ından önce 16 ağustosta olmuştum neyse işte bu ay reglim 14 ünde başladı öncesinde göğüs ağrım aşırı vardı hatta ben de şans eseri 13 ünde erken gebelik testi yapmıstım negatifti şuan ayın 17si reglim aşırı az geliyor son 2 gün ped doldurmadı ama tuvalette akış vardı sizce regl oldum dimi ilk günler ağrısı da olmustu birde ben ayın 1 inde idrar yaparken ağrı oldu ve kanadım o gün peçeteye gelicek şekilde hastaneye gittiğimde kanamalı sistit denildi antibiyotik içmiştim eylülün 30 unda da hcg 2 den küçüktü biraz karışık anlattım ama suanki reglimden emin olmak istiyorum yorumlar mısınız