defneninaannesiiiii Üsteki dün ki alttaki de bugün ki sizce yumurtlama olur çatlamış mı ? Markası artımed
asilirem defneninaannesiiiii evet canım dün pik yapmış bugün de çatlamış inşallah gebelik oluşur en yakın zamanda
defneninaannesiiiii asilirem ayy inşAllahh ya 🙏🏼 ilk gebeliğimde çatladığı ve hamile kaldığım gece kasık ağrısına duramamıştım bu sefer öyle bir ağrım yok o yüzden olmadı gibi hissediyorum umarım olmuştur 🙏🏼
defneninaannesiiiii Cimcime30 inşAllahhh , kasık ağrısı falan hissetmiyorum o yüzden sanki çatlama olmamış gibi hissediyorum umarım ağrısız döllenmiştir 🙏🏼
asilirem defneninaannesiiiii her gebelik bir olmaz döllenirken değil yerleşirken olur bazı kadınlar ağrı ama hissedilir mi bilmiyorum ☺ ben hiç ağrı hissetmedim 14. Gün test yapabilirsiniz