Kızlar merhaba 25+5im şeker yüklemesi yaptırmak için sabah hastaneye gittim (devlet) ailede şeker hastalığı olduğu için yaptırma taraftarıydım. Yoksa doktorum açlık tokluk bakıp geçecekti. Her neyse sabah gittim ilk kanı verdim sonra içeceği (75likti) içtim tekte ve 10. Dakikamda kustum elim ayağım boşaldı bayılma evresine geldim hatırlamıyorum o kısmıs tansiyonum 10/5 olmuş sonra direkt acile sevk ettiker serum aldım 1 saat o ara kan şekerim ölçüldü ilk 107 çıktı 30-35 dkka sonra 87 düştü artması gereken düştü sanırım vücudum insüline tepki verdi şekerim yoktur herhalde…
Bu arada yaptırma karşıtı değildim ama beni çok kötü yaptı tadı bildiğiniz şekerli gazoz ama içerknde midem çok bulandı o baş dönmesiyle gelen kusmayı asla unnutmamm mafoldumm