beyzaerbek ben geçen sene katıldım hamileyken , bence her gebe gitmeli nu egitime . Bebek yıkamadan tut, alt değiştirme , emzirme , Doğum ve sonrası beslenme vs herşeyi gösteriyorlar . Doğumdan sonrası lohusalık anlatılıyor. Dogumhaneyi gezdiriyorlar , pilates yaptırıyorlar. Diyetisyen oluyo , piskolog geliyo eşli egitşmr alıyolar .hatta bazı hastaneler de halk eğitim bünyesinde kurs açılıyo anneler bebeklerine yapacakları kapı süslerini falan da Orda yapıyordu