Suyusevmeyensusamuru aynı sayılırız benim de bat 23 Ekim. Tek fark ben 6-7 ekimde pik gördüm 7 ekimde doktor yumurtan çatlamış üç gün üst üste değerlendir dedi. Bu çatlamanın üzerinden 5-6 gün geçtikten sonra aynı sizin gibi ağrılar yaşadım bende ama başka belirtiler olmadı hiç. Sadece karın,kasık ağrısı, bu ağrı bazen belime vurdu. Ara ara da bugün de dahil yine hafif bi karın, kasık ağrısı var. Akıntı net belirti olabilir diyorlar ama bende akıntı falan sıfır, hiç öyle bişi yok ya 🥴