Çok canım sıkılmaya başladı artık. Geçen hafta 2 gün üst üste geldi sonra gelmedi. Doktora gittim bi şey yok, iki farklı doktora gittim. Progestanı günde iki kereye çıkardı o kadar. Bazen pembe bazen kahverengi oluyor. İlk gebeliğimde sadece bi kere olup geçmişti. Böyle görünce kendimi çok kötü hissediyorum. Hemen stres oluyorum çok korkuyorum. 2 günde bi geliyo resmen. 😡