Aslında normal ilerliyor canm benimkide 650 ydi 24 TE doğduğunda çok kilolu doğmadı normaldi hatta sana şöyle söyleyeyim bu gebeliğimde ise doktor iri bebek dedi geçen hafta pelinatolojiye gittim bebek iri değil normal bir bebek dedi ultrasondan ultrasona fark var canım