FEG01 Kızlar Bursa’da detaylı ultrason için özgür akkurt a yonlendirildim. Daha önce giden varsa memnuniyetiniz ne durumda ve hastaya yaklaşımı , ücretleri hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir misinizzz ? 🌺
Suyusevmeyensusamuru FEG01 çok iyi doktordur kendisi ben gitmiştim aşırı memnun kaldım şuan yine gebelik planlıyorum bu sefer takipli olarak devam edicem kendisine
cnrbia FEG01 çok memnun kalmıştım ama gideli çok oldu güncel fiyatı bilmiyorum. İlgili ve bilgili bir doktor
sezenyasemin FEG01 Ben de detaylı için gittim telefon ile arayınca ücreti söylüyorlar. Sanırım 6 bin vermiştim ben 2 ay önce ama çok memnun kaldım. Çevremde hiç kimsenin detaylı ultrasonu benimki gibi detaylı ve resimleri net değildi. Kesinlikle değer
FEG01 sezenyasemin Nev de Tayfur çift var o da çok iyidir,gebelikten önce oraya gidiyordum. Hala arada düşünüyorum dönmeyi ☺️
ayseel sezenyasemin merhaba 🌸 başak hanimdan memnun musunuz acaba tavsiye eder misiniz? Ona gitmek istiyorum bende ne zamandır onunla görüşüyorsunuz ☺️
sezenyasemin ayseel Haftadan beri başak hanıma takipliyim, şuan 34 haftamdayım . Ben çok memnunum 🙏🏼 açık ve net bir doktor. Hep ulaşabiliyorum . Şuana kadar hep güzel geçti süreç 🌸
ayseel sezenyasemin çok teşekkür ederim bilgi için 🌸 takip ettiğim bir doktordu tesadüfen Bursa’da olduğunu öğrendim ve yarına randevu aldım hemen 🌸 hastane fiyatlarını biliyor musunuz acaba doğum paketi yok diye biliyorum ama doğum ücretleri ne kadar acaba bilginiz var mı
sezenyasemin ayseel Aralık ayına kadar 60 bin sonra zam olacakmış , muayene 1500 tl , nst 400 tl . Doğum paketi veya ekstra bir şey yok sadece doğum ücreti o kadar