Premsescik 300 bin nakitimiz var eşime dedim altın alalım cıkıyor sürekli eşimde düşücekmiş altın diyor para olarakda kalsa bi kârı olmucak sizce altın almak mantıklı değilmi cıkan bu zamanda kolay kolay düşmüyor
zehraulger3838 Premsescik yarısını altın yapın yarisinida dovic yapın çünkü biri düşse bile diğeri hep cikiyo altında uzun süre zaten düşmeyecek yıl sonuna kadar çeyrek altın 10 bini bulacak diyorlar bence her ikisinide yaptirin
Zeynepefem Premsescik ne zaman düşecekmiş bende kendime bi ajda alacaktım 2 günde 5 bin lira zarar ettim resmen düşeceği falan yok bian once almak lazım
Merve4114 Ocak ayı geliyor daha da artar altın asgari ücrete gelen zamla birlikte kesinlikle almalısınız
Sinem21 Uzun vadede altın her zaman en güvenli yatırım aracıdır bence nakitim olsa direkt çevirirm 🙃 yatırım tavsiyesi değildir ajjaja
Elovee 50binlik altın altım yavas yavas biriktirip banyoyu yaptirayim diye bugun baktim 90bin olmuş sen düşün 🤭
zehraulger3838 Cinarsaitinannesi vallami sabah 8 bin küsur diye okudum akşama kadar yukselmismi 🤦🏻♀️
[silindi] Premsescik kesinlikle altın yapın. Altın bu saatten sonra asla düşmicek. Durduğu yerden günden güne kazandırıyor hepsini altına yatırın. 22 ayar gram alın bilezik filan değil normal işlem görmemiş altın alın.
[silindi] Premsescik bildiğim kadarıyal ajda alıncada değerde sanırım bir tık düşme oluyor o yüzden en karlısı işlenmemiş gram altın almak elinizdeki parayla toplu olarak 10 gr alabilirsiniz eğer evde filan calınır diyorsanızda bankadan kasa alın. Yıllık kasa ücreti 2 bin tl filan fazla bi para değil güvenmiyorsanızda oraya bırakabilirsiniz
Selenavci63 Premsescik altın düşer mi hiç babam kuyumcu 2026 altın yılı olacak diyor. Düşse bile anlık düşüşler olur sonra yine fırlar uzun vadede altın kazandırır
momysss Premsescik bi kuruşum olsa altın alıyorum kısa vadede para lazımsa almayın ama uzun vadede her zaman kazandırır
sara29 Premsescik altının hiç düştüğünü görmedim 6 aydır kardeşime bilezik yapıyoruz. Üzerine o kadar koydu ki..