Dün kahverengi akıntı geldi Bugünde kese görmek için hastane randevum vardı gittim4+5 gördük çok şükür keseyi etrafında kanama alanı falan hiçbirşey yok iyi ama hastaneden eve doğru giderken bacağımdan kan boşaldı gittim geri hastaneye yine kese iyi durumda bi sorun yok ama kanamam adet gibi çok korkuyorum düşer mi yatış aldım 😭😭 belim ağrıyor rahmim sanki kasılma hissediyorum