Kelebekkkk34 ozge707 hayır canım ayın 24ünde falan yap o iğnede beta hormonu var yani şuan yapsan yalancı pozitif görürsün. Ben de 2 gün önce çatlatma iğnesi yaptım bekliyorum
Dinolisoo En az 12-14 gün geçmesi gerek iğneden. Şuan pozitif görsen bile yalancı ola bilir iğne etkisinden.
ozge707 dilan128_ 2 adet yumurtam büyümüştü 22 cm sol tarafta genellikle sağlıklı gebelik olduğunu söylemişti orada büyümüş umarım işe yarar
dilan128_ Tgucee ovitrelle iğneden 36 saat sonra ilişki dedi sonra 1 gün olsun 1 gün olmasın dedi benim 3 tane yumurtam büyümüştü