Nursemom Merhaba ☀️ Emzik ve biberonları nasıl steril ediyorsunuz güzel anneler ? Cihazlardan kullanıp memnun kaldığınız oldu mu bende almak istiyorum da önerilerinizi bekliyorum👼🏻
NaimeYilmaz Nursemom 0-3 ay hep kaynattım. 8aylık şuan 3.aydan sonra daha seyrek kaynatmaya başladım. Onlar 3ay lazım oluyor. Sonrasında bağışıklılığı için daha az steril ortam gerekiyor.
Efuli53 Nursemom bende arzumun sterılızasyn cıhazı var ınan onla yaptım ama ıcıme sinmedi bide ocakta suda kaynattım.
Nursemom NaimeYilmaz teşekkür ederim bende kararsız kaldım da kaynatılıyor mu hala yoksa sterilizatör cihazlar mı kullanılıyor diye sormak istedim🙂 Peki kaynatınca bişey oluyor mu emzik ve biberonlara ?
NaimeYilmaz Nursemom kaynayan suya atıp 5dk kaynatmak yeterli. Ben chıcco, Avent ve mamajoo kullandık sorun yaşamadım
NaimeYilmaz [bilinmeyen] Kendi adresinizden maıl atarsınuz tabiki yardımcı oluruz. Aksi halde X kişi efemefe2 hesabımı kapatın dediğinde de kapatmamız lazım öyle değil mi? Anonim bir uygulama burası. O yüzden maıl üzerinden işlem yapıyoruz.
Seratr NaimeYilmaz ben nerden yazacağımı bulamadım size ama,Sayfamdaki mesajları silebiliyor muyum bilgi verebilir misiniz acaba?
NaimeYilmaz Seratr Burası forum olduğu için o şekilde olması gerekiyor. Açılan her post X üye için kaynaktır. Şahsi bilgilerinizi içeren bir yorum varsa müdahale edebiliriz.
Pnr_jr NaimeYilmaz merhaba nerden ulaşabilirim bilemedim ama bir şahıs çoğu kişiye aynı anda sözlü saldırıda bulunuyor , çeşitli hakaretler ve aşağılamalar mevcut ne yapmalıyız? Gerçekten mide bulandırıcı bir hale geldi kadının yazdıkları .
Deletedmom231 NaimeYilmaz Merhaba. Ben mail gönderdim kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum diye? Nasıl olacak şimdi?
DiplomaliEvHanimi Pnr_jr galiba banada sozlu saldiri yapip asalayici tavir sergileyen ayni kisiden bahsediyoruz simdi o post kaldirilmis ve bildirimler kismim hic acilmiyo o yuzden benim hesabim bi dgisk hal aldi allah oylelerini islah etsin cook kalp kiriyolar cok