ecemmm123 merhaba benim de aynı genim homozigot ayrıca protrombin heterozigot. İlk kayıptan sonra yaptırmıştım ben genetik testimi. İkinci gebeliğimde hem kan sulandırıcı hap hem de iğne kullandım (4000′lik). Ama maalesef onu da kaybettik. 3. Gebeliğimde hematoloji doktorumu değiştirdim, herşey aynı kalmakla beraber iğnemin dozunu (6000) yaptık. Şuan bu şekilde ilerliyorum. İğne dozundan mı bilmiyorum, belki de genetikleri bozuktu (ki ben bu ihtimal üzerinde daha çok duruyorum). Size tavsiyem, iyi bir hematoloji doktoruna danışarak ilerlemeniz.. kadın doğumcunuz zaten ona ayak uyduracaktır. Sağlıkla kucağımıza alacağımız bebişlerimiz olsun 🌸🙏🏼