Ssraa
Ssraa geçmş olsun canm benm kalbinde ne sıkıntı var önemli bişe değil inş benm oanik atakdanda çıkıyor 160lara çk üzülüyorm doktor pakrtye git dedğ ama ben heyecandan sadece doktora gidinxe oldgunu bildiğim için yapmıyorum ilaç kullanak itemiyorum evde sorunum yok çnoü sadeve heyecamdan oluyor