Merhaba bugün doktor randevumuz vardı 24+2 bebeğimin kilosu 760 gram haftasına göre iyi mi az mı bu arada kendim de toplam 3 kg aldım şuana kadar benim aldığım kiloyla bağlantılı değil diye biliyorum beslenmeme de dikkat ediyorum ama doktor kilosuyla ilgili yorum yapmadı bende o an sormadım şuan aklıma takıldı