almirmomy sevvallsanverr0 sen hissediyo musun sancının olup olmadığını alt taraftaki dalgalanmalar rahim kasılmalarını gösteriyor yukarı da çizgi de bebeğin kalp atışını
demirrleydi_ sevvallsanverr0 sancıların çıkmış ama düzenli olmadığı için doktor sana haftaya gel demiştir ciddi bişey olsaydı yollamazdı seni zaten
sevvallsanverr0 almirmomy yanı çok kalabalıktı bu bende dursun sen git haftaya cumartesi kontrole gel dedi gönderdi. Bende anlamadım neden böyle yaptı
almirmomy sevvallsanverr0 üzerine durup sorsaydın ya sancı var mı yok mu diye canım git dediyse ciddiye alacağın bişey yoktur
sevvallsanverr0 almirmomy bugün doktorum bi garip ilgisizdi. Normalde asla böyle değildi ama bugün bi farklıydı. Bende çok üstüne düşmedim açıkçası
sevvallsanverr0 almirmomy evet ben hissediyorum hatta Nst çekilirken de hissettim. Hemşireler iyi misin falan diye sordular. Sancım var galiba dedim. Yükselmeye başlamış değerlerin dediler
sevvallsanverr0 almirmomy 2 hafta sonrası için sezeryana gün verdi. Ama ben 2 hafta duracağını sanmıyorum 😂
sevvallsanverr0 deletedmom43191 bu sancılara göre inşallah doğum yakındır. Çok yordu beni hamilelik gücüm kalmadı artık
sevvallsanverr0 deletedmom43191 hadi inşallah. Doğumu kolaylaştırmak yada başlatmak için neler yapabilirim evde