myangelson gunes866_ aylık 1500 verilen paradan bahsediyorsaniz eğer evet veriliyor. Herkes için geçerli o. E devletten doğum yardımı yazın aile ve sosyal hizmetler Bakanlığı’nın bağlantısına tıklayıp başvurun
busra33003 gunes866_ süt parası var birde eşin sigortalıysa onu da alırsın ben almıştım ne kadardı tam hatırlamıyorum ama az bi miktardı eşim sgkya gidip başvurmuştu hesabımıza yatmıştı
gunes866_ myangelson e devlete baktım şimdi bi ilksan yazan var bide aıle ve sosyal politikalar bakanlığınınki hangisini secmem lazım
gunes866_ busra33003 onu bilmiyorum doğumdan önemi sonramı benimde gıtmeme gerek varmı sadece eşim mi gitcek
gunes866_ myangelson siz aldınızmı sonra kart mı gönderiyorlar bide bir keremi yardıö veriliyor yok ay ay mı
myangelson gunes866_ eğer 2. Çocuksa kart verilir. 2025 yılında doğan çocuk 5 yaşına gelene kadar aylık 1500 TL veriliyor. Ben aldım doğum yardımı 4-5 ay bankadan gerisi karta yattı