Hanımlar bugün kontrolümüz vardı. Sonunda büyük buluşma için tarih verildi. Nasipse haftaya Çarşamba günü kızımla kavuşacağız. Çok heyecanlıyım hemde korkuyorum. 2. Sezeryan doğumum olacak. Tecrübeli anneler ikinci doğumdaki hislerinizi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Umarım herşey çok güzel olur 🤲🙂