Kızlar 14+3 den serklajlı bir gebeyim. Bugün doktor D vitamini ve OMEGA 3 Demir gibi vitaminler saydı. Devletin ödediklerini de receteme yazdı ama. Özel olarak içinde farklı vitaminler olan İmom markasını da alabileceğimi diğerinde omega3 olmadığını söyledi. Sizler napıyorsunuz devletin ödediğini mı yoksa özel olanı mı alıyorsunuz?