kaderferhat biraz bekleyip baktırabilirsiniz benmde son regl 19 Eylül, 3 gün önce beta verdim 75 çıktı ben şahsen 5 gün sonra yeniden beta vereceğim yükselme oranına göre de kadındoğumdsn randevu alıp kontrole gideceğim. Benmde bekleme sebebim değerim çok düşük olması daha önce düşükler yaşamış oluşum şu an birde ciddi bir bel kasık ağrısı yaşıyorum umarım nasip olur