canannnblbll 40+6 haftalığım pazartesiye kadar doğum gerçekleşmezse pazartesi suni sancı alıp doğumu başlatacağız, açıkçası pek umudum da kalmadı kızımın kendi kendine doğacağına dair suni sancı deneyimlerinizi yazabilir misiniz bilgi edineyim
babyou canannnblbll aksi bi durum yoksa 42. Hafta sonuna kadar bekletiyorlar normalde ben sancım varken suni aldım hiç hissetmedim o yüzden yorum yapamıyorum üste çıksın sağlıkla kucağınıza alın
elifsi canannnblbll ilk oğlumu kendi sancım ile normal doğurmuştum. Oğlumu çarşamba günü suni sancı ile doğurdum. Hayatımda böyle bi acı böyle bi ağrı çekmedim. Gerçekten dedikleri kadar varmış suni sancı berbat bir sancı ölüyorum sandım hiç kesintisiz 5 saat çektim sancı hiç bi şekilde gitmedi normal kendi sancımda sancı gidip gelirdi bi nefes alabilirdim en azından bunda hiç öyle olmadı çatalda doğururken bile sancı ile ıkınıp durdum çok çok çok zordu Allah yardım etsin size de hala etkisindeyim ben 2 gün oldu ama hala etkisindeyim.
canannnblbll babyou devlete gidiyorum iki doktora göründüm ikisi de riskli olur pazartesiden sonra bekletmeyelim dedi, benimde nstde sancılarım çıkıyor fakat 50-60 civarında hep ve düzenli değil