a05 Kızlar merhaba 19 hafta ilk gebeliğim daha hareketleri hissetmiyorum sizce bu normalmi ya da ben mi fark etmeyip ayrıt edemiyorum aynı durumu yaşayan var mı sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum tedirginim sizlerde böyle olan var mı?
Nursima_Vural a05 eğer ilk gebeliğiniz ise hareketlerını hıssetmemenız normal mesela ben 22 haftada hıssetım🤣ve ilk gebeliğim bı zaman sonra hıssedersınız stres yapmayın
hatytuncer a05 evet normal canım ilk gebelik olduğu için bende 21 de hissetmeye başlamıştım kıpırtı şeklinde
ikincibahar_08 a05 ben 18. Haftamdayım ikinci hamileliğim bide14. Haftada bile hisseden varmış bende bekliyorum arada karnımda bir şeyler hissediyorum ama bağırsak hareketi ilk hamileliğimde 20. Haftada hissetmiştim yine oyle olacak galiba normal yanii
Nisanmomy a05 22. Haftalarda bile hisseden oluyor. Zaten ilk zamanlar sanki içinizde baloncuk patlıyor gibi minik hareketler oluyor hissetmesi zor oluyor ☺️