BraTurgut aysegulk07 devlette erken söylemezler diyorlar korktum bende inşallah erken öğrenebilirim çok merak ediyorum daha 6+3 olduk bugün ☺️
Busranur_mnts atlasedaaa 13 14 de özel kız dedi 17 devlet kız de 22 detaylı kız değişmedi bizimki 🤭 insan garanti olmasını beklşyo
kartanesi___ atlasedaaa Özelde 14+0’da %70-80 kız dedi. 17’de devlette %90 kız dedi. 19’da özelde %99 kız dedi
Yank 16da ozelde yuzden80 erkek dediler 18de yuzde 99 erkek dediler 22. Haftada esim yüzde bir ihtimale tutunduğu icin yuzde 1000 erkek dediler detaylida :D
23041988 12 haftada öğrenenler içinizde hiç şüphe olmadımı erken ögrendiginix için degişirmi diye şuan kaç haftadasınıx aynı mı hala cinsiyet 11+4 kız dedi doktor erkrn oldugu için kimseye denedşm 16 haftada yine gitcem net olsun diye
Ballkusum_33 23041988 bende iki gün önce 11+1 de nerdeyse yüzde yüz erkek bebek dedi canım sıkıldı açıkçası bu kadar erken öğrenmek istemezdim net gibi konuştu ama ben bir ay sonra tekrar gideceğim o zamn netleşir bende cevremdekilere söylemedim anneme dedim ama bence erken o yüzden kimseye söyleme dedim
babyiscomings atlasedaaa 12. Haftada öğrendim bacak arasını açmıştı 14. Haftadada fetal dna sonucum çıktı netleşti
anethole 12 haftalıkken söyledi şuan 17 haftalık hâlâ aynı cinsiyeti söylüyor ama detaylı 22 de. Detaylıda görene kadar emin olamıyorum 😅