Benımde sancılarım var hatta kasılmalarım bıle ama karın ağrısı gıbı vurup geçiyor devlet benı sunı sancı verıp dogurtacaktı ve daha 35 haftalıktı bebeğim dıyorum ben ıyıyım çok ağrım yok gıne dıyor sancıların duzenlenmıs sunı sancı verıcez bende zor kaçtım ordan normalde özel takıplıyım bı devletı denemek istedim oda denemez olaydım pazartesi kendı doktoruma randevum var bakalım o ne diyecek 🥴