Kızlar 20 temmuzdan beri olmuyorum hastaneye gittim ilk adet söktürücü verdi tarlusal adetin 2 veya 3. Günü gel dedi ben o ilacı almadım birisi adet söktürücü gebeliği geciktiriyor dedi bu yüzden almadım aradan biraz zaman geçti başka hastaneye gittim anlattım durumu o da kana baktı temiz progestan iğne verdi 3 ampul vuruldum adet söktürücü iğne olarak verdi işte 8 ekim de vuruldum hala olmadım ara sıra kasığıma ağrı giriyor ama olamıyorum 14. Güne kadar olmazsam gitmem gerekiyor tekrar gidicem olmazsam başına böyle birşey gelen var mı yardımcı olur musunuz gerçekten zor durumdayım