Sağlıkla gelsin inşallah 🥰 Benim de bat 19 uydu yani bugün ve olmadım Awox testim de negatif çıkıyor belli belirsiz bir çizgi var kuruma çizgisi sanırım. Adetim biraz daha gecikirse tekrar test yapacağım. İnternetten almıştım testi, testlerde mi sorun var anlamadım