deryadeniz3 24e kadar ideal olarak söyleniyor ama 28. haftaya kadar yapılabilir dedi bana gittiğim perinatolog, çok ünlü bir profesör. hatta ihtiyaç durumunda ilerleyen haftalarda tekrarlanabilir dedi. beni 32. haftada plasenta ile ilgili değerlendirme yapmak için tekrar detaylıya çağırdı komplikasyondan dolayı mesela. ayrıca yanlış bilmiyorsam 24. haftaya kadar istenmesinin sebebi aslında görüntü değil yasal zorunluluklar. ciddi anomalilerde 24. haftaya kadar tek hekim önerisi ile gebelik sonlandırılabiliyorken ilerleyen haftalarda kurul kararı gerekiyor. bu sebeple de hekimler erken yapmak istiyorlar doktorum bana bu şekilde açıklamıştı