Bende 18+1′im şuan hiç hamile gibi değilim çok şükür rahatladım daha doğrusu 2. gebeliğim ilk hamileliğim çok zor geçmişti bulantı kusma bu hamileliğim daha rahat geçiyor kusmam bulantım koku hassasiyetim çok kısa bir süre oldu 12. Haftada kesildi insallah böyle rahat geçer senin nasıl geçiyor 🥰