Kızlar merhaba. 1 yıldır gebelik düşünüyoruz fakat olmuyor. Doktora gittim ve sadece prolaktinim yüksek çıktı. Doktor diğer her şeyin normal gayet sağlıklı olduğunu söyledi fakat prolaktin yüksekliği gebeliği zorlaştırıyormuş sanırım. Dostinex diye bir ilaç verdi onu kullanıyorum. Böyle bir durum yaşayıp hamile kalan veya bu ilacı kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum🌸