emosduygos myangelson daha once de ov testi yapmistm 3 4 defa ana hep koyulaşıp pik oluyordu bu ay olmuyor
Sadeceanne2 Rabbim sana sağlıklı hayırlı çok güzel bir evlat nasip etsin inşallah çok fazla pos açmışsın görünce çok üzüldüm umarım sağlıkla en güzel zamanda seni bulsun bebeğin
emosduygos Sadeceanne2 amin canm inşallah isteyen herkeese nasip etsin rabbim aratmasın bu ay psikolojim çok bozuldu ilk kez bu kadar niye bilmiyorum umudum kalmadi
Sadeceanne2 emosduygos hiç umutsuzluğa düşme oluruna bırak o seni bulacak kafanı başka bir meşkale ye ver dağılsın kafan öyle deneyin