1903kartalice Dogumun 2.gunundeyim bebegim bugün memeyi 20 dakka guzelce çekti emdi.Ama ben sür gelip gelmedigini pek anlamadim sadece cekiyor
Premsescik 1903kartalice yutkunma sesi gelmiyormu birde 2 günlükmüş daha hemen süt olmuyor zaten o günler daha koyu geliyor 1 çay kaşığıda cekse doyar
1903kartalice Premsescik 20 dakika geliyo yutkunma sesi geliyor sonrasinda 30 ml mama veriyorum gazini cikartip uyutuyoz
Cinarsaitinannesi 1903kartalice 30 ml mamanın ne kadarını içiyor 2 günlük bebeğe 10-15 ml doyurucu olur
Premsescik 1903kartalice mama vermene gerek yok bence çünkü çay kasığı kadar içse doyuyor zaten midesi çok küçük şuan yine sen bilirsin ama hemşire bana verdirmemişti hastanedeyken bol bol emzir demişti
Cinarsaitinannesi 1903kartalice bana hiç verdirmediler mama yeni doğan için 30 ml çok fazla benim düşüncem ama içiyorsa içsin o zaman