Kimyasalla çok temas etmek istemezseniz eğer ben ılık su, Arap sabunu ve sodayı karıştırıp siliyorum. Sildikten sonra biraz etki etmesi açısından bekliyorum o süreçte aynı suyla tellerini ızgarasını hallediyorum ardından hepsini bol su ile duruluyorum. Tabii fırın içini de, şu kendinden telli olan ele fazla zarar vermeyen süngerlerde çok işe yarıyor ve çok zahmetsiz bir şekilde temizlenmiş oluyor. Hem kimyasal da solumamış oluyorsunuz. İsterseniz bi deneyin 😇💗