Cylnchngr Dün sezeryanla doğum yaptım sütüm gelsin gelmesin 2 saatte bir emzirdim çok güzel kavrayıp çekiyor uykusunuda çok iyi ama bugün sütüm gelmiyor ben sıkınca bişey çıkmıyo manuel pompa aldım bir çay kaşığı çıkmadı bu çocuk açlıktanmı uyuyor bişey olucak diye ödüm kopuyor
Muhammedamine Cylnchngr benim 3-4 gün sonra gelmişti tam anlamıyla bebeğinizi aç bırakmayın sarılık riski oluşturur yenidoğan bebek uyuyor siz uyandırıp beslemelesiniz mama takviyesi yapman gerekebilir doktorunla götüştünmü