Devlet hastanesinde ayrıntılı usg ye gittim doktor baktı kafa kemikleri birbiri ile uyuşmuyor ellerinin parmak uçlarını göremiyorum diyerek beni perinetolojiye gönderdi ayrıntılı bakılsın diye o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü 14.Haftada özel doktora gitmiştim parmaklarını göstermişti acaba 20. Haftaya kadar büyümedi mi gelişimi geri mi kaldı aklımdan neler neler geçti . Hemen aynı gün gittiğim özel hastaneye gittim doktor devlette ki sonuca bakmadan geç bir de ben bakayım dedi . Ayak parmakları el parmakları kafası beyni beyinciği burnu gözlerinin çukurluğu yarık damak akla ne gelecekse hepsini baktı senden benden sağlıklı bu bebek dedi içime su serpti . Perinetolojiye gitmene gerek yok dedi o an ki sevincimi anlatamam . Allah korusun öyle bir durum ile karşı karşıya kalırsanız 1 doktor ile sınırlı kalmayın imkan varsa başka doktorlara da gidin . Yaşadığım o 2 saati anlatamam . Allahım tüm bebeklere sağlık sıhhat versin 🤲🏻🤲🏻