İkili test yaptırmayıp pişman olan var mı? Ben 4 sene önce kızımda yaptırdım. Ama bukez yaptırmak istemiyorum. Bi rahatsızlık tespit edilse bile tedavisi olmayacak. Aldırmayacağımda. Boşuna stres. Zaten stresli bi hamilelik geçiriyorum. Sizin düşünceleriniz neler? Yaptırmayan var mı?