gozdenur06 Kızlar bugün gittim kontrole alttan muayneyle baktıkar 5+1 dediler kese var ama bebek yok haftaya tekrar gel dediler bu durumu yaşayan varmı 5 haftalık olupta kese oluşan bebek oluşmayan
edaabykl gozdenur06 normal herkesin 5.haftada kesesi gözüküyor daha sonraki haftalarda bebek gozukuyor 8-9.haftaya kadar yolu var bazisi 7.haftada bazisii 8.haftada görüyor bebegi endişelecek bisey yok gayet normal 🌸
Minik_04 gozdenur06 sıkıntı etme iyi bi ultrason ise 6 7 haftalikken gözükür ama değilse 8 de anca gozukur
gerigeldik gozdenur06 bizde 5+2de sadece keseyi gördük. 6+3te hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk. Haftanız daha küçük o yüzden görünmemesi normal. Sizde haftaya görürsünüz inşallah 🌸
3boysmom gozdenur06 çok normal canım, ben 5.haftada kese bile görememiştim. haftaya görürsün allahın izniyle💓
adnufff Bu haftada çok normal o şekilde olması 6 haftada anca görünüyor. Stres yapmayın çok normal bir durum
gozdenur06 birbebegin haftaya tekrar gel sağlıklı gebelik olup olmadığına bakalım dediler ama kanamam lekelenme vs olmamasına çok iyi dediler
Aysetuzlu gozdenur06 Çok normal canım benim boş gebelik demesi için doktorum 8 haftaya kadar bekledi bu haftada bebeğin görünmemesi normal
Melike3506 gozdenur06 ben de salı günü gidip muayene oldum. 5+5 dedi kese vardı bebek yoktu haftaya gel tekrar dedi
1ogrencianne gozdenur06 ilk gebeliğimde yaşamıştım. Adetim 5 gün gecikmişti aynı gün kadın doğuma gittim. Kese var sadece dedi alttan bakılmasını istememiştim. 7. Haftada falan kalp atışını duymuştuk. O yüzden bu sefer acele etmeyi düşünmüyorum 🥲
1ogrencianne gozdenur06 duyarsın Allah’ın izniyle hiç endişe etme. Benim eltim de gebe şu an. Doktor ona hemen bakmayalım kalp atışına makineyi tutmak iyi degil demiş. O da sonraları gitti sanırım 9 haftalıkken falan. İnsan biraz endişeli oluyor ama hepsi yoluna giriyor Allah’ın izniyle iyi bir doktorun olsun yeter 💐
Nadiyecelik_1 gozdenur06 bebeği 5+4te nokta kadarken görmüştük 6 haftaya yakın gözüküyor büyük ihtimalle endişe etme 🫶🏻